Obsazení
Ohlasy
„Pohybová studie bez děje, bez hudebního doprovodu v běžném slova smyslu, jakýsi nástin rodící se nové taneční estetiky. Velké linie plné vnitřní dynamiky, postrádající zdobné detaily, i tu zásadní potřebu líbivosti, často až cvičně prosté, účelné či geometricky přísné, plné zvratů a neobvyklých spojů, využívající všech možností lidského těla osvobozeného od konvencí určité soustavy technické i estetické, až na hranice akrobacie. V podání Marcely Martiníkové a Marty Synáčkové je Ticho a hluk nejen zajímavým nástinem nového tanečního slovníku, ale současně dokonalým estetickým zážitkem. Marta Synáčková tedy ukázala, že její možnosti jsou širší než rejstřík ´velké lyrické baleríny´, tradičně jí přisuzovaný. Kostýmy Jarmily Konečné, černobílé trikoty s boční konturou, zdůrazňují v souhlase se záměrem choreografa čistou linii pohybu, abych tak řekla, jeho ´odosobněný´ tvar.“
Paseková, D.: Balet Praha do třetice, Taneční listy, roč. 4, č. 8/1966, s. 6.
Premiéra: 03.06.1966, Hudební divadlo v Nuslích
Inscenátoři
- Choreografie Luboš Ogoun
- Libreto Luboš Ogoun
- Scénografie Jarmila Konečná
- Kostýmy Jarmila Konečná
- Hudba Libor Pešek , Ivo Kieslich a Karel Klement