Biografie
Jeden z nejuznávanějších českých odborníků na světelný design se vypracoval mezi špičku oboru, přestože jej nestudoval. Začínal jako dělník v ČKD; určující však pro něj bylo, když získal začátkem 90. let práci jako elektrikář v Divadle za branou II. U režiséra Otomara Krejči, který přikládal scénickému svícení velký význam, se začal o tuto divadelní specializaci zajímat; inspiroval se také možnostmi světelného designu, s nimiž se setkával při hostujících představeních zahraničních, především tanečních souborů. Následně pracoval jako technik v Pražském komorním baletu, kde v roce 1998 vytvořil svůj první koncept scénického svícení. Dnes je významným českým light designérem spolupracujícím s předními divadelními scénami – Národním divadlem v Praze, Státní operou Praha, Národním divadlem Brno, Divadlem Archa, divadlem Ponec, NoD a dalšími. Patří k nejbližším spolupracovníkům renomovaných tvůrců, jako jsou režiséři Jiří Heřman a Tomáš Pilař nebo choreografové Jan Kodet a Javier Torres. Produkčně se podílí na festivalech (4+4 dny v pohybu, Tanec Praha, Divadelná Nitra) a svůj obor vyučuje na workshopech doma i v zahraničí.